nisse78 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 har en honda crv som er lit ugre med kløtcen i kulda. den frir ikke helt når det er jevlig kaldt men blir bedre når den blir varm og får stått på tomgang osv. så da lurer jeg på om det er noe vann i systeme til hydrauliske kløtsjen eller er det noen som har en formening om hva det kan være eller hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Mener du at gripe/slipp punktet endrer seg fra når det er kaldt til varmt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nisse78 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 ja når jeg tråkker inn pedalen virker det som det går trekt . kløtcen frir ikke helt når du har den helt inne når det er kaldt ute. 14-20 minus hær om dagen skjønner du. lar jeg bilen stå på tomm gang en stund sån at både bilen og motor blir ordntlig varm så blir den bedre. tilnermet lik san den var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg