Limbo Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Hei. Kom i skade for å sprenge begge Kicker Comp 12" subbene mine i dag. Så ... da trenger jeg nye Vill ha akkuratt like, noen som selger og har lyst til å sende? Mvh Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyo Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg har null peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Du skulle testet nyeste S12L7 altså.. Helt syk lyd til 12" å være! Alltid morsomt å prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Joda, men pengene rekker ikke så langt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå