B1dik Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Hei. Skal gå til innkjøp av nytt senkesett til touringen min, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Det senkesettet jeg har nå er både lavt og stivt nok for min bruk. Men har et ønske om å kunne justere høyde og hardhet (gjerne litt enkelt også), noe jeg ikke kan på det senkesettet jeg har nå. Lurer derfor på hvilke erfaringer andre her har? Har tenkt på KW variant 1 eller 2. Noen som har en av disse på sin bil, og kan komme med fordeler og ulemper med kittet? Eller noen som har andre forslag? Er foresten en gammel tråd jeg har oppfriska, så bare se bort fra de første postene. Mvh Bendik
B1dik Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Har tenkt litt på dette kittet: http://www.senk.no/?ASP=1765911&Random= ... ime=072023 Noen som har erfaring med dette? Skal stå på en 328iA Touring. Er vel kanskje litt viktig og legge til. Mvh Bendik |
Kai-P. Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Du må nok dessverre vise bilen på nytt hvis du bytter senkesett. Hør gjerne med denne karen angående priser på senkesett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå