Lyktestolpe Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Da er det på tide for meg å legge ut en tråd om bilen min, der jeg både kan vise den fram, og be om tips til forbedringer. Bilen det er snakk om er en '99 320i E46 med M52 motor og automatgear. Fantastisk med rekkesekser! Den har mørke skinnseter. Den går til daglig i rundt i Fredrikstad (: Dette er er hva som er blitt gjort siden jeg overtok bilen ved starten av sommeren 2010. - Byttet frontlykter og blinklys til DEPO AngelEyes - Byttet orangsje sideblinkere til DEPO hvite blinklys - Byttet baklykter til DEPO Euro Facelift lykter - Byttet til hvite LED-skiltlys - Montert M-tech II frontfanger med DEPO M3 grøftelys - Montert M3 leppe bak på koffertlokk - Senket 35mm forran og bak - Satt på "M-tech" bremesepedal (Gasspedalen er ikke montert enda, får ikke løsnet den!?) - Satt på et //M emblem på koffertlokket (Vet det er delte meninger om dette, men er kun en //M og ikke noe //M3) - Satt på nytt BMW-emblem på panseret. Det gamle begynte å flasse. - Programmert blinklysene til å blinke ved låsing. - Kjøpt Carsoft nå nylig til den - Chrome blinklyspærer Planen framover, det vil si til våren og sommeren, er å montere dette: - M-tech sideskjørter og bakfanger - Nye 18" sommerfelger - Toning av ruter (Litt mørkere. Ikke noe kebabpreg (: ) - Nye E46 M-speiler, de litt runde - Nye skilt og skiltholdere foran og bak Ellers blir det småplukk her og der. Her er noen bilder av ungen min Her er den da jeg kjøpte den. Helt original: Her er resultatet så langt (Uten //M-emblem her) Legger ut noen fler bilder senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Fin E46, kan ikke si jeg husker og ha sett denne enda men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Takk for det! Ruller ikke så mye rund i Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Dette var en pen E46,ble bra med di forandringene.Bilen var jo faktisk pen med felgene også,det er ikke ofte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Takk takk Ja, felgene er ikke helt krise, men skal bli moro med noen fete 18" felger til sommeren (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Pen bil, men trenger nye felger! Hvordan programerte du blinklysene til å blinke ved låsing? Har e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Fikk Bilia i Fredrikstad til å programmere for meg. Sånn som det er på E46, må man lure bilen til å blinke, med mindre man har alarm. Har man alarm kan man få blink ved opplåsning også, som jeg forsto. Jeg har ikke alarm, så koden som er lagt inn får bilen til å tro at det er alarm, og blinker da en gang ved låsing. Kostet 650,- Har du programeringsmodul og er litt kjent med den, skal det ikke være noe probem å gjøre dette selv (: Er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 okei, takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Da har jeg satt inn nye blinklyspærer i chrome, på sidene. Små detaljer som gjøre hele inntrykket bedre! 2 stk. pærer kostet under 20Kr ferdig levert. Tok ca. en uke å få de tilsendt fra Irland Her er før og etter bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå