Dorris Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Får legge ut ett par filmer av en kompis av meg:) Denne bremsa faktisk mer enn noen anna 2.0 16v turbo i norden her for ett par år siden..Som vi hadde hørt om da.. kan jo være mange for alt vi veit, men ingen ofisielle tall. var selvsagt noen kriterier med bilde, som at den er uten sylinder foringer, orginalt slag og orginalt borr:) Vist man hører etter, så girer han tre ganger på start strekka på slutten her Fra nye banen på frøya:) en super bane forsåvidt! http://www.youtube.com/user/torgeirhali ... 4VgsDL1MMo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 den er ikke sint, den har masse lagg og masse ladetrykk, alt spinner med 2kg. norges sinneste 2liter er denne! den ps13 altså, bakserste bilen på starten. 700 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Er det May Helen som skal kjøre den? Den virka godt på treningene der oppe hvertfall Synd den ikke får vist all potensiale på den lille banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg trur neppe May som skal kjøre den nei, hunb har jo sin egen bil.. den til BS ( christian ) er jo kanon på rudskogen og våler der han får dytta på litt gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Får legge ut ett par filmer av en kompis av meg:) Denne bremsa faktisk mer enn noen anna 2.0 16v turbo i norden her for ett par år siden..Som vi hadde hørt om da.. kan jo være mange for alt vi veit, men ingen ofisielle tall. var selvsagt noen kriterier med bilde, som at den er uten sylinder foringer, orginalt slag og orginalt borr:)Vist man hører etter, så girer han tre ganger på start strekka på slutten her Fra nye banen på frøya:) en super bane forsåvidt! http://www.youtube.com/user/torgeirhali ... 4VgsDL1MMo gromt, hvor mye har den benket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Får legge ut ett par filmer av en kompis av meg:) Denne bremsa faktisk mer enn noen anna 2.0 16v turbo i norden her for ett par år siden..Som vi hadde hørt om da.. kan jo være mange for alt vi veit, men ingen ofisielle tall. var selvsagt noen kriterier med bilde, som at den er uten sylinder foringer, orginalt slag og orginalt borr:)Vist man hører etter, så girer han tre ganger på start strekka på slutten her Fra nye banen på frøya:) en super bane forsåvidt! http://www.youtube.com/user/torgeirhali ... 4VgsDL1MMo Hehe, vel vel.. den lader 1.4.. Også kan jeg vel tilføye at den gjør 160 på 2 gir og 240 på 3.. Og d er 4 gir som blir brukt over lang strekkene.. så, jeg veit ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Får legge ut ett par filmer av en kompis av meg:) Denne bremsa faktisk mer enn noen anna 2.0 16v turbo i norden her for ett par år siden..Som vi hadde hørt om da.. kan jo være mange for alt vi veit, men ingen ofisielle tall. var selvsagt noen kriterier med bilde, som at den er uten sylinder foringer, orginalt slag og orginalt borr:)Vist man hører etter, så girer han tre ganger på start strekka på slutten her Fra nye banen på frøya:) en super bane forsåvidt! http://www.youtube.com/user/torgeirhali ... 4VgsDL1MMo gromt, hvor mye har den benket? I 2008 sesongen hadde den vel de beste talla, og da benka den ca 740 hk på hjula, vist jeg ikke husker helt feil.. altså nesten 850 hk i motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 En til Av d litt mer sjeldne slaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Kuuuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Begge bilene bygd i valdres og av protrim seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 heftig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Rolf Klypen benka vel rundt 780hk med sin rs500 i 2005-2006? to liter det og. 2,3 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 er vell flere som har bremsa mer enn 850hk i motor på en 2liter.. gamle bilen til stian hafsengen bremsa jo 900 i en 2liter.. og selv om en motor har 850 hk betyr ikke det att den er sint.. refererer til martin schanke da han kjørte 900hk esc cos.. "detta er jo totalt ubrukelig" må ha 6000 før det begynner å skje ting osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 er vell flere som har bremsa mer enn 850hk i motor på en 2liter.. gamle bilen til stian hafsengen bremsa jo 900 i en 2liter.. og selv om en motor har 850 hk betyr ikke det att den er sint.. refererer til martin schanke da han kjørte 900hk esc cos.. "detta er jo totalt ubrukelig" må ha 6000 før det begynner å skje ting osv.. er vel egentlig ein sånn motor som dette du kan kalle ein sint motor gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå