Gå til innhold

Nordens sinteste 1998ccm

Dorris
 Share

Anbefalte innlegg

Får legge ut ett par filmer av en kompis av meg:) Denne bremsa faktisk mer enn noen anna 2.0 16v turbo i norden her for ett par år siden..Som vi hadde hørt om da.. kan jo være mange for alt vi veit, men ingen ofisielle tall. var selvsagt noen kriterier med bilde, som at den er uten sylinder foringer, orginalt slag og orginalt borr:)

Vist man hører etter, så girer han tre ganger på start strekka på slutten her :twisted:

Fra nye banen på frøya:) en super bane forsåvidt!

http://www.youtube.com/user/torgeirhali ... 4VgsDL1MMo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får legge ut ett par filmer av en kompis av meg:) Denne bremsa faktisk mer enn noen anna 2.0 16v turbo i norden her for ett par år siden..Som vi hadde hørt om da.. kan jo være mange for alt vi veit, men ingen ofisielle tall. var selvsagt noen kriterier med bilde, som at den er uten sylinder foringer, orginalt slag og orginalt borr:)

Vist man hører etter, så girer han tre ganger på start strekka på slutten her :twisted:

gromt, hvor mye har den benket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel vel.. den lader 1.4.. :lol: Også kan jeg vel tilføye at den gjør 160 på 2 gir og 240 på 3.. Og d er 4 gir som blir brukt over lang strekkene.. så, jeg veit ikke jeg :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gromt, hvor mye har den benket?

I 2008 sesongen hadde den vel de beste talla, og da benka den ca 740 hk på hjula, vist jeg ikke husker helt feil.. altså nesten 850 hk i motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell flere som har bremsa mer enn 850hk i motor på en 2liter.. gamle bilen til stian hafsengen bremsa jo 900 i en 2liter.. og selv om en motor har 850 hk betyr ikke det att den er sint.. refererer til martin schanke da han kjørte 900hk esc cos.. "detta er jo totalt ubrukelig" må ha 6000 før det begynner å skje ting osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell flere som har bremsa mer enn 850hk i motor på en 2liter.. gamle bilen til stian hafsengen bremsa jo 900 i en 2liter.. og selv om en motor har 850 hk betyr ikke det att den er sint.. refererer til martin schanke da han kjørte 900hk esc cos.. "detta er jo totalt ubrukelig" må ha 6000 før det begynner å skje ting osv..

er vel egentlig ein sånn motor som dette du kan kalle ein sint motor gutta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...