steiney Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Hei! Har et lite problem. Når det er mindre enn -15 minus går det nesten ikke ann å få driftsvarm bil på E18. Bor rett ved E18 så det er den første veien jeg kjører på om morgenen. Først når den kom til byen så kom driftstemperaturen. Den holder temperaturen opp helt til jeg kjører i laange nedover bakker, da går den ned igjen. Er dette normalt? Byttet termostat for 0,5 - 1 år siden. Opplevde også her om dagen at jeg måtte etterfylle ekspansjonstanken, og da luftet jeg den på nytt. Grunnen til at den ble tom er muligens fordi jeg glemte å etterfylle etter at termostaten ble byttet forrige gang. Ble bedt om å sjekke dagen etterpå, og nå som det er såpass kaldt så da er det mulig det har trukket seg sammen. Finner ingen lekkasjer, og væskenivået er fortsatt bra etter 3 dager.
steiney Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Finnes det ikke noe garanti på den a? Gidder ikke å bytte den selv nå i -20 Verksted som gjorde det forrige gang bruker mekonomen deler i allefall.
Morty999 Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 en termostat kan ryke når som helst.. ingen garanti på de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå