Marius;) Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Chrysler til salgs:) men i dag bestemte servoen for og kutte. den har vært litt variabel en stund, så jeg vurderte å kjøpe ny/brukt. men plutselig fungerte den helt fint fram til i dag:( servoen fungerer til høyre, men ikke venstre:S ( trenger ny tannstang før eu.) Speedometeret er det også noe spesielt med ( lys fungerer men ingen målerer ingen mangler på eu.) Det er en 1995 som har gått noe rundt 170.000km det er automat,ac,4*el.vinduer,elektriske skinn seter (støkent), cd/radio, sommer å vinterhjul, hengefeste. Bilen er i veldig bra stand ingen feil som jeg vet om bortsett fra det jeg har nevnt:) Ser disse bilene ligger ifra 25.000k++ så om noen er intr. så sleng inn et bud da vel:
Marius;) Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Ingen som skal ha seg bil i jula:P 2.5 v6!!!!!;D
Margido Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Lite tips: Flere bilder av bilen fra siden og front samt interiør selger bedre..
Marius;) Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Ser det ikke er noen interesse for denne bilen her:( bilen er meget bra, sett bort ifra tannstang. starter å går veldig fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå