Gå til innhold

Mitt E36 Compact sleeper prosjekt *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drit kjipt ja..går nok for 294*19 skiver fra e46 328 og kalipere. Kan ikke ha noe større, da vil jeg flytte bias veldig mye bakover.

Må bruke 5-serie hjul bak nå da...

En som kaller seg for SteinarK på bmwccn-forumet har en 323ti og har styra noe jævlig med å få riktig bias. Men er jo bare å fjerne den reduksjonsventilen som går bakover og montere en original en :) ålreit med litt mer skrubb bak enn originalt, hvertfall når det er tørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har seff pratet med han om dette ;) Men den ventilen du snakker om, sikker på at det er tilfelle? Har lagt opp nye rør og ikke sett noe til noe som ligner en ventil :P Greit med litt skrubb ja=) Ihvertfal mtp at man slipper å være livredd for å trå pedalen til bønns i neste sving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit kjipt ja..går nok for 294*19 skiver fra e46 328 og kalipere. Kan ikke ha noe større, da vil jeg flytte bias veldig mye bakover.

Må bruke 5-serie hjul bak nå da...

Jeg gikk for den enkle løsninga, 328 skiver (286mmx22) og kallipere. Originalt bak, men med zimmermann skiver. Får vel gå;)

thorbis klarte seg jo greit han med 325 bremser, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en film av en compact med e30 evo vinge og syns det var übergromt, så tanken begynte å svirre rundt det å kanskje sette på en litt voksen vinge bakpå stussen. Hvilke signaler sender jeg? Oppfattes det som en random oppjåla undermotorisert e36, eller avslører jeg meg litt? Om jeg får folk til å le litt når dem ser stor vinge sammen med 316i merket så ere akkurat det jeg håper på :) Er jeg helt på bærtur nå ? :mrgreen:

Legger ved et eksempelbilde

liylk42pty9t7bobvlr1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...