Gå til innhold

Mitt E36 Compact sleeper prosjekt *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så du synes det er idiotisk? nå har det seg slik at jeg hadde en compact 328 kompressor som var godkjent ombygd med motor og kompressor. det må da være skikkelig idiotisk eller hva sladjan?

Har du godkjent din selv eller?

For å få godkjent kompressor nå om dagen skal mye mer til en bare en liten søknad til vegvesen....derfor jeg syns det er idiotisk å spørr om sånt.

OG siden han skal ha banebil så blir dette enda mer uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du synes det er idiotisk? nå har det seg slik at jeg hadde en compact 328 kompressor som var godkjent ombygd med motor og kompressor. det må da være skikkelig idiotisk eller hva sladjan?

Har du godkjent din selv eller?

For å få godkjent kompressor nå om dagen skal mye mer til en bare en liten søknad til vegvesen....derfor jeg syns det er idiotisk å spørr om sånt.

OG siden han skal ha banebil så blir dette enda mer uakseptabelt!

nei den var godkjent når jeg kjøpte den.

men nå har jeg en e28 m535i som jeg har søkt om å bygge turbo på, det har jeg fått innvilget. og det var kun med en liten søknad til statens vegvesen/biltilsynet.

okei, så det skal være en rein banebil dette? skal ikke være skilter på den? da er det jeg som har misforstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Motoren funka aldeles bra i e39'n ja. Så med 500 kg mindre å drasse på nå så ere fare for at jeg slipper å dytte ihvertfal . M-fanger forran er høyst aktuelt, men ikke A-prioritert foreløpig. Vi får se hvordan lommeboka ser ut på vårparten :)

Motoren er satt sammen for lengst så bunndel blir som den er. Smeller det, så blir det S52 motor og kompressor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lada 10 Psi når den røyk. Kan ikke ha vært rare gløtte da jeg måtte tyne den før det ble trykk i kjølesystemet. 328 kassa skal være lik den jo. Er det hellrot du har på din, Thomas ?

Oki, det skal være ca samme trykk som er kjørt på min det. Helt grenseland det da?

Den er helrot ja, Åssen farge blir din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småbestillinger i ny og ne om dagen..

4-punkt belter, går for det billigste så da blei det denne typen :P Blir budsjettbygg det her, forbanna studentliv :lol:

ae9pgnbpd8qgz5s5kjx3.jpg

Ratt

358x6nzxar8r8bt1e6i7.jpg

Litt diverse slike

5951867du6ozuwbxl8p0.jpg

Har også handla en e36 3,0 m3 diff som jeg skal bruke sperre-enheten fra og putte i en 188 e30 diff :) Litt usikker på åssen utveksling jeg skal gå for enda, men trur jeg tar sikte på 3,46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...