Kammarbjarne Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Selger et elate 6" 2veis frontsett. Settet består av 4stk elate 6 midbasser (Den ene har en produksjonsfeil) 2 stk mt23 diskanter 2stk dls reference 5.25" mellomtoner 2 stk gigantiske delefiltere som jeg aldrig har brukt da jeg delte aktivt så de er uprøvd. Nypris elate 6: 6000kr nypris 2 stk ekstra midbasser: 3700:at: Nypris mellomtoner ca 1200kr Selges samlet for 3500,- ikke bud under det (500kr ekstra hvis du skal ha med mellomtonene) ----------------------------------------------------------------------------------- Selger en Pioneer p99r old school spiller som låter meget bra. Den er veldig bruker venlig. 3veis aktiv deling og tidskomp 13bånd eq Er i god forfatning! Nypris 12000kr? Selges 1500kr ----------------------------------------------------------------------------------- Selger en B2 hs15 Subben er reconet hos Jay så med andre ord den er helt ny. Har vel ca 50 bilder av reconings prossesen, og den ble testet 100timer i benk etterpå. Nypris 4000kr Selges 2000kr Min feedback tråd http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=5599 BILDER AV SAKENE NEDENFOR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Bump, mye gromt utstyr for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 bump.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå