mspec Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 har en e46 sedan jeg plages litt med.. for ikke så lenge siden var jeg og handlet,kjerringa la matvarer i bagasjerommet mens jeg satt og ventet i bilen hun er på tur å skal sette seg i bilen,men jeg ser da i displayet at det lyser at luka er åpen,så jeg sa at hun ikke hadde lukkket den skikkelig.hun gikk for å lukke på nytt men ingenting skjedde,Så jeg gikk ut av bilen frustrert over at hun ikke klarer å lukke bakluka engang Jeg fant dærimot ut at luka hverken var åpen eller at jeg klarte å åpne den Da vi kjørte hjemover drev det å blinket (av og på at luka ikke var lukket) men da vi var hjemme fikk jeg opp luka som normalt.Dagen dærpå derimot var problemet tilbake og har hatt det i noen uker nå Det lyser konstant at bakluka er åpen samt at jeg ikke får åpnet den ved å trykke på nøkkelen eller på åpningsknappen på luka.eneste måten å få den opp på er å stikke nøkkelen i låset. Noen som har hatt samme problemet å vet av løsningen?jeg tenker enten -Kabelbrudd en eller annen plass -Defekt føler som registrerer om luka er åpen eller ikke? -I beste tilfelle at noe bare er frøsse(dog det var noen dager med 8 varmedager uten at problemet forsvant) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 høres ut som en defekt føler ja. men skal ikkje si noe sikkert da eg ikkje har så masse peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 ja det er det jeg også tenker,men hvor befinner seg så denne føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 akkuratt det vet eg ikkje sjekk rundtom i åpningen der med luka da,kan være heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard_ut Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 det sitter en micro bryter i håndtaket. koster 500kr ca på stenshagen. enkel sak og bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 registrerer altså den bryteren om luka er åpen/lukket også i tillegg til åpnefunksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 registrerer altså den bryteren om luka er åpen/lukket også i tillegg til åpnefunksjonen? Den føleren det er snakk om her sitter meg bekjent i låsen på luken. Dvs at låsen må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard_ut Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 er to brytere det er snakk om her. den micro brytern i håndtaket gjør at du ikke får apnet. og den i selve låsen gjør at den registrerer at luka er igjen. alle enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 microbryteren på bilen til mor mi var sånn, men det var bare på glasset, dette var på en touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 er to brytere det er snakk om her. den micro brytern i håndtaket gjør at du ikke får apnet. og den i selve låsen gjør at den registrerer at luka er igjen. alle enig? Jess;) men siden du hadde svart på det med åpningen tenkte jeg og svare på det med lyset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 det var da voldsomt at begge disse skulle ryke samtidig?! å skifte lås?nei da trur jeg heller at jeg prøver å kople om et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 men kan det ikke bare være den i låsen som ikke registrerer at luka er igjen som årsaker begge delene? at det ikke går å åpne den via knappen da den trur at luka allerede er åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå