tommyn Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Noen som har mls topp pakning 3.5 arp bolter topp clutch trykk plate diff bensinpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Det virker som det er mange som sliter med å få mls pakning tett...Det beste alternativet vil jeg tro er å o-ringe blokka og å bruke orginal pakning, samt dreie ned stemplene(mulig det isteden går å bruke m20b20 råder og m42b18 stempler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Han spurte no vel ikkje etter råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Jeg spurte heller ikke deg om en surrete kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyn Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 har lurt på å drite i den pakning å bruke bare en orginal en.ta litt av stempla istede..men hvilken av de modelene på m20b25 var best til turbo bygg..tror det var 86 min var,sveising av topp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Stemplene fra 09.87 og oppover er best egnet siden de gir et komp forhold på 8.8:1 Mens de eldre gir et forhold på 9.7:1 Anbefaler sveising av kjølekanalene på toppen,toppen tåler mere og du får bedre trykk på toppakninga. Pianotråd og org pakning holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå