svart Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Hei! Vurderer å bytte ut 5'eren så legger den ut her litt å sjekker interessen.Den har svart skinn, carbon look lister, sterk 170hk motor og en kjapp tiptronickasse som gjør den til en gøy kjøremaskin. Det er en import bil, så km stand 150000km kan ikke garanteres da jeg ikke har service hefte.Kjøpte nytt service hefte da jeg fikk den (1år siden) og ført inn servicene jeg har tatt og de kvitteringene som fulgte med bilen. Har byttet bremserør, klosser. Kam sensor og veivsensor er og nytt da jeg ble fortalt at de pleier å ryke på disse. Det skal byttes høyre framskjerm pga bulk. Ellers brommer den fint, jevnt drag og ikke noe oljeforbruk.Takbøyler,m5 front fanger(ikke montert, lakket med boks en gang,noe fin sparkling gjenstår.Vinterdekk(pigg) brukt 1 sesong følger med, må ha nye sommerdekk. Er i daglig bruk uten knirk eller ulyder.Eu-godkjent nå! 21/12.10. Send pm om interesse! Hadde tenkt bud over 59000,-da får jeg har råd til å løse inn lånet.legger den ut på finn i slutten av januar om ingen vil gi det jeg vil ha her inne . Det har vært rust nede til høyre på baggasjelokket, oppe i hjørnene v frontruten og inni skjermen oppe bak. Har brukt roterende stålbørste, 2k grunning,lakk og klarlakk på alle de stedene unntatt inn skjermen da jeg ikke såg det før jeg byttet bremserør. Resultatet ble helt ok, må poleres litt de ved frontruten(se bilde). Holder til i bergen. Det følger med sommer felger, men må ha nye dekk. Feil: Tankmåler viser 1/4 feil. Airbag lys lyser. Noe flekker på interiør i taket og litt slitt på de intigrerte barnesetene (foran i kantene) Bulk høyre skjerm. Bakfangeren bølger i topp,sikkert bare lim som må til.se under skilt. Har kjøper til den, men ikke før om noen månder, så om noen vil ha den før så løp og kjøp:-) Bilen er i drift daglig. Grunning det gule, begynte å se gult igjennom svart lakken så tok på litt til grunning før regnet kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 60000 før eller etter fiks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Før ja:-) men åpen for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Dyrt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Hvor i landet, rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Slenger meg på her.. Da denne virket inntresang! Har du delene som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg