maddafakka Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Hei, lurer på om noen har noen forslag om hva slags feste metoder jeg kan bruke til å feste bremserør og bensin slangener under bilen på, for den forje eieren har bare kjørt treskruer og patentbånd gjennom gulvet som jeg måtte kappe vekk og sveise igjen... Takker så meget for alle svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Hva med der de originalt skal sitte da? Og forresten.. Et tau er dobbelt så langt som fra ene enden og inn til midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 tja du får jo kjøpt sånne små klemmer som er dekket med gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 De orginale var jo bare festet med stripps og patent bånd og det var jo litt sjabby løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Koed selger alle delene du trenger for å få festet bremserørene. Onlinekatalog -> E30 ->Nye deler -> Bremsedeler, standard -> Diverse bremsedeler -> Side 3. Er endel klips der, står nevnt hvor mange du trenger av hver del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Koed selger alle delene du trenger for å få festet bremserørene. Onlinekatalog -> E30 ->Nye deler -> Bremsedeler, standard -> Diverse bremsedeler -> Side 3. Er endel klips der, står nevnt hvor mange du trenger av hver del. Storartegreier, akkurat sånn der så jeg var ute etter:D takker så mangt og meget:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå