elmirh Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Er det noen som kan anbefale bra nedlastingsprogramm for musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 å laste ned xs er jo det beste, da har du ux som program og piratbukta som toorent side(der finner du stort sett alt). Ellers så er jeg veldig fornøyd med Shareaza, ikke noe adware eller spyware Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Nå jeg skal si KJØP MUSIKK!! Haha, kødda! Jeg laster den x fra piratbukta. Men hvorfor ikke bare bruke spotify på mobilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Vuze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 First of all.. Musikk -> Spotify. Om du absolutt skal ha mp3, emule... Hvertfall det jeg bruker, og jeg synes det funker knall Eventuelt bekjent på dc++ som har mer musikk enn du kan fatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Frostwire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå