barsjef Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Hei Har just kjøpt en 320IA 2005 model til kona, men denne har ikke telefon integrert å dette ønsker kona, sa da er spørsmålet, hvilken løsning finnes som er rimelig i innkjøp samt enkel å installere. Bilen har navi/business radio. finnes der noen enkel løsning via bluetooth som fungere sammen med bilens radio/navi enhet? har ikke lyst å betale bavaria 10000 for å innstalere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Denne kanskje? =) http://en.hualingan.com/html-en/product ... 9+DVD.html Tror ikke den er helt ferdig ennå, men er visst like rundt hjørnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Siden bilen har navi originalt vil nok ikke denne passe inn uten å fjerne klimakontrollen å panelet med setevarme/pdc. det jeg ønsker er noe som kan kobles opp mot systemet som er i bilen pr idag. Bilen har business radio/navi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen73 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Har samme utfordring; jeg har en E91 2008 mod med alt utstyr eks.blutooth opplegg. Vet at Bilstereospesialisten har en løsning, men også til over 12.000 kr ferdig montert. Noen som vet om andre måter å få dette installert og fullt integrert? Tenker på denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Er dette lett å installere selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Dette så bra ut ja. Kan vel ikke være så vanskilig å innstallere når de skriver plug and play. skal ta meg turen innom bilradiospesialisten å sjekke ut dette. Blir uanset ikke aktuelt å bruke 12k på et telefon opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå