Gå til innhold

Hvilken bmw kasse har avtagbart clutch hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så en getrag cr 262 gogleg kasse på deler til salgs for noen dager siden.. den har delbart clutch hus.... tror førstegir er på samme plass som e30 m3 på den kassen..

Skrevet
så en getrag cr 262 gogleg kasse på deler til salgs for noen dager siden.. den har delbart clutch hus.... tror førstegir er på samme plass som e30 m3 på den kassen..

Ja så det nå ;) Men den har det snåle "dogleg" greiene med 1giret nedover #-o

Men jeg fant utav en Uhyre sjeldent og Gullverdt kasse: Getrag 265. Skal visst tåle ett par verdenskriger og har delbart hus :roll:

Noen enklere kasser? 8)

Skrevet

Hva skal du ha den på da? 262 og 265 kassene er mye svakere enn ZF TDS / M3 / 328 kassene, som det forøvrig går an å skaffe adaptere til det meste til.

Forøvrig så er 262cr en E30M3 kasse, og 262/5 kassene har også vært levert til gamle Opel med seksere, og gror ikke lengre på trær. :)

Skrevet

De nyere ZF kassene er jo betraktelig mye bedre å gire med synes jeg, mye smoothere enn de gamle Getragene. Men Getragen tåler jo helt klart også en del juling. Vil nok være litt avhengig av hva du skal bruke/misbruke den til. ;)

Skrevet
De nyere ZF kassene er jo betraktelig mye bedre å gire med synes jeg, mye smoothere enn de gamle Getragene. Men Getragen tåler jo helt klart også en del juling. Vil nok være litt avhengig av hva du skal bruke/misbruke den til. ;)

Har en V12 som kommer i bilen min uti neste år en gang. Greit å være forberedt :mrgreen: De ZF'ene har jo ikke avtagbart clutchus, så litt stress å "bytte kasse" når å viss den ryker :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...