espulus Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Merket når jeg var ute at det hadde kommet en ulyd av noe slag .. Det høres ut som om det er noe som tar borti vifta.. Ingenting som ligger og tar på den.. Lyden blir høyere når panser er lukket.. Så da kan det kanskje komme fra vifta? Vet det er 1 blad på vifta som er avknekt, men har ikke merket noe av dette før i kveld.. Høres ikke ut som det kommer fra motor.. Og når jeg slår av motor, så fortsetter denne "tikkelyden" i en stund, før den ebber ut i stillhet. Såå, noe med vifte e.l. må det vel være? :S
espulus Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 Ingen som vet hva det kan være?
fredriko Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Kan jo være noe med viskosekoblinga kanskje? når du lukker panseret så blir det varmere i motorom og da vil viskosen slå inn og lyden kommer? bare en tanke
espulus Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 Hadde den på verksted for en liten stund siden, da jeg måtte bytte vannpumpe, noe som ikke ble bra da Møller hadde bestilt for liten / feil pumpe.. Så, jeg måtte inn med bilen igjen, for å skifte pumpe igjen.. Denne gangen ble det heller ikke noe bedre, og denne lyden kom.. De mente det kunne være pumpen som laget denne lyden..? Synes det høres litt rart ut, men lyden har jeg ikke hørt mer enn den ene dagen! Så, nå må bilen inn for tredje gang pga. vannpumpen.. Denne gangen håper jeg de klarer å få tak i original og rett pumpe.. Fyfaen så lei jeg er :b Jeg fikk de til å sjekke viskosekoblinga, men der var det ingen problemer.. Men, når jeg byttet radiator i sommer, så la jeg merke til at vifta hadde 1 blad for lite, altså, ett var avknekt.. Kan det være at noe har tatt borti vifta på det området? Lyden var jo der en liten stund etter motor av skrudd av, så jeg mener det må være noe der, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå