Hawkon88 Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg driver å overhaler understellet på e30en, og ser at gummibelgene som står rundt boltene i bærearmene i den brukte forstillingen jeg har kjøpt er morken/hull i. Er det mulig å få kjøpt overhalingskit? Jeg ser GS kun selger bærearmen med disse delene i et stykke.. Det blir å sveise inn forsterkningsplater rundt diffen, helsveise innfestingen til bærearmene på traversen bak, samt "stag" på bærearmene bak. Er det noe mer som anbefales at jeg gjør i samme slengen?
winchester Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Delenummer www1247 bærekule fjærbein. Delenummer www1246 bærekule travers.
Hawkon88 Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 Hva med disse? www2673 Forstærkninger til forbro www2672 Forstærkning til bagstabilisatorophæng
winchester Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Har ikke hørt noe om www2673, men www2672 kan vel gå greit om du ikke kunne tenkt deg å brukt disse fra Ireland Engineering. Og om du først er inne på tanken, hvorfor ikke kjøpe settet deres til 440$? Yngvejos bestilte et slikt for ikke så lenge siden, og skal selv bestille ett selv senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå