SondreLM Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Da var førstebilen satt på tunet, og valget falt på en E36 318is som jeg fikk billig. Bilen er dog ikke eu-godkjent enda, sitter her med en mangellapp som skal utbedres før jeg fyller 18. Bilen er en 1994 modell 318is M42, med utstyr som sportsinteriør, sort taktrekk, 4x el.vinduer, M3 front- og bakfanger, sideskjørt, GT vinge og M3 felger. Svært fornøyd! Tenkte jeg skulle lage meg en tråd for rådgivning og tips, da jeg etterhvert skal begynne å handle litt deler. Har i ettertid funnet ut at dette er en 318is Motorsport 3C edition, som tydeligvis bare er produsert i 2500 eksemplarer. Artig Låner bildene fra salgsannonsen, håper det går i orden. Fikk også noen til å Photoshoppe bilen min litt, og ble da seendes slik ut: Kom gjerne med tips og innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Flott e36! på med manglende list og senk så blir den bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Takk for det! Ja, tenker det samme senk kommer nok ikke før til våren, da kanskje sammen med GT-splitters. Får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dingo84 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 nydelig bil Alle biler jeg har hatt har ledet meg til E36, og er nå helt frelst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Blir knall å følge med her Husk å behold felgene, de e feite ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Ja, kommer nok til å beholde felgene! Hehe, enten det blir vinter eller sommer men feite er de, ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 finbil:) litt liten motor etter min mening da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hehe! Tenkte akkurat samme tanke før jeg prøvde den, men ble positivt overrasket. Tror det er akkurat passe til meg nå helt i startfasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreyerbmw Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 finfin:) men trenger svarte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 va ein flott bil detta her, sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Takktakk Får lage en tråd om din også, Tor-Einar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 pen bil 318is er veldig ok førstebil digger interiøret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 liker interiøeret ditt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Takktakk Ja, interiøret er i veldig bra stand, men er et lite hull på venstre sidestøtte på førersiden. Man kan såvidt skimte det på det ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå