mazdak1 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 En veldig fin HiAce som er EU-godkjent til januar 2013. Det er blitt ettermontert AC til 18000kr. Mange forstillingsdeler er blitt byttet det siste året. Registerreim, bremseskiver, bremseklosser, bærekuler og hjulelagre ble byttet nå nylig. Ellers er slitedeler blitt byttet jevlig. Bilen er også blitt tektylbehandlet og lakkert opp i original farge. En meget velholdt og rustfri bil. Bilen er nylig blitt registrert fra kombinert- til personbil med 3+3 seter. Mye bedre beinplass i denne bilen i forhold til de andre Hiacene. Bilen har gått 260.000km, men bærer absolutt ikke preg av dette. Bilen har nesten kun blitt brukt til langkjøring de siste 70.000km. Nye Bridgestone vinterdekk og sommerdekk på bilen. Prisen settes til 69.000kr - kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Vil veldig gjerne ha 80.000kr for den. Men tar gjerne i mot bud. Jeg selger denne for min far altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 hengerfeste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Det er hengerfeste på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Må bort snarest på grunn av nytt bilkjøp! Innbytte i Corolla Verso D4D eller Yaris D4D kan vurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Selges for 75.000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Solgt? yaris innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hei! Nei, ennå ikke solgt da vi har brukt den selv. Men kan fortsatt selges om du er interessert. Er nok ikke interessant med innbytte i Yaris tror jeg. Har selv en Yaris Verso som jeg skal kvitte meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Fortsatt til salgs! Prisen er redusert til 69.000kr! Kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå