mxsondre Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Hallo, skal selge min nyoppusse smx. var til salgs for en stund siden, etter dette har jeg lakkert opp igjen ramma fordi det var dårlig grunnarbe fra forrige eier . dette gjorde jeg med å slipe ramma helt rein, så syregrunnen, grunning, lakk(metalic) og to lag med klarlakk, dette ble utrolig bra!(gjort for 3 uker siden) Og samt skifet noen pakninger på motoren. Kåpene er lakkert blå metalic farge. Bremsekalipere, radiator og skvettlappplate er lakkert i en mørke rosa farge, denne fargen passer sykkelen perfekt. Motor er nyoverhalt med ny veiv som er balansert helt opp mot 15 000. oppsette på motor er sånn: trim veiv( som beskrevet over) med forsterka lagre i hele motoren, charmo sylinder med porta topp, reed ventil, 21 gasser med luftfilter som kan kjøre i regn med. så sitter det et arow effektanlegg, dette anlegge går innmari godt! som er lagt ny pottull.Med dette skal den ha en 18-20 hk. da det gjeler små deler på den, så er absolutt alt byttet, wirere, holker, hendler, saltrekk, nye drekk framme og bak, bremseklosser framme og bak, nye styrelagrer, skiltoppheng, håndlagt innerskjerm, håndlagt speedometerplate i carbon. alt av løsdeler er også lakkert. det er opprinelig en rmx, men er bygd om til smx som er stempla med i vognkortet. sykklen er det gjort veldig mye med, som har koset tid og penger. så ingen skambud takk. Selges pga skal ta lett-lappen. Lurer du på noe, så er det bare og ringe Mvh Sondre img]http://images.bimmers.no/files/tkkoi1s6jv6nctca0rii.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå