myrlas Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25898169 Meget pen og velholdt 525dat, M-Sport med unikt musikksystem selges. I denne kjøremaskinen kan du nyte hele din elektroniske musikksamling fra f.eks din iPod eller fra en USB-enhet i hanskerommet, og styre det hele fra bilens originale system via rattet eller joysticken. Glem å ha en mengde CD'er flytende i bilen. Høyttalerne er oppgraderte til BMW sitt Hi-Fi system. Dette gir svært god lyd. I tillegg finnes CD-veksler samt vanlig CD-spiller for de som foretrekker dette. Mer moderne og intuitivt betjeningssystem av elektronisk musikk skal det godt gjøres å finne. Les mer om systemet her: http://www.dension.com/en/product/gateway-500 Det sies at for biler tilsvarer 100.000km i tyskland ca 50.000 km i Norge. Dette pga veistandard, ingen salting etc. Denne bilen har rullet sine første 70.000 km på gode tyske veier. Kun 15.000 kilometer i Norge. Se FINN-annonse for ytterligere beskrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrlas Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Fant noen bilder med sommerdekkene på også, fra sommeren 09 når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrlas Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Prisen er nå redusert siste dagene før annonsen trekkes tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrlas Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 FINN-annonsen nå trukket tilbake. Bilen vil fortsatt selges for kr. 350.000,- Den vil EU-kontrolleres denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrlas Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Siste update: EU-godkjent i dag, uten feil (som forventet). Snakket med BMW-forhandler, og fikk vite listepris for min bil med mitt utstyr(eksklusivt de ca 10k som er benyttet på oppgradering av anlegg + fargede ruter). Den er kr 369.000,- Riktig pris privat for denne bilen er dermed - i følge forhandleren - ca 359.000,- Fikk inbyttetilbud på 320.000.- Jeg selger bilen for 350.000,- (eks omreg) Med andre ord en god pris. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg