kevine30 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 har ein kompis som lura muligens på å selge 2 stykker 750 e32 V12 den eine er norsk som må pusses opp, motoren er så sei ute av bil! og han har ein fra tyskland, denne er i bra stand dette er en 750il, bare interiøre som er påbegyndt å tatt ut. han tenkte å bruke motor og interiør fra tyske bilen å sette dette inn i norske så heillakkere! motoren i norske bilen funker er bare at den har gått lengre en den tyske 750 så bare kom med bud? her er det 2 knall motorer over 300hk i disse folkens... holdbare motorer
S.Hafsmo Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Han har ikke en 3.15 diff med brems til overs da?
Chris_325iM Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hei! Er veldig interessert i å kjøpe komplett Bavaria C professional stereoanlegg, dersom det er i en av bilene!
kevine30 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 tviler på at han vil selge kun diff du kjøpe begge 2 vettø da har du masse deler og 2 kanon motorer
kevine30 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Hei! Er veldig interessert i å kjøpe komplett Bavaria C professional stereoanlegg, dersom det er i en av bilene! dette veit jeg ikke må nesten spøre ham, er vell sikkert bare orginal anlegg som dem kom ut med kan jeg tenke meg!
Undertuned Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 er han lysten på å selge den norske motoren (som er så og si ute av bil)? Har selv en komplett bil med utslitte ventilstyringer, så jeg trenger for så vidt kun motoren.
Chris_325iM Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Hei! Er veldig interessert i å kjøpe komplett Bavaria C professional stereoanlegg, dersom det er i en av bilene! dette veit jeg ikke må nesten spøre ham, er vell sikkert bare orginal anlegg som dem kom ut med kan jeg tenke meg! Er veldig interessert i dette, så om du kunne finne ut av det så hadde jeg vært en glad mann!
kevine30 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 er han lysten på å selge den norske motoren (som er så og si ute av bil)? Har selv en komplett bil med utslitte ventilstyringer, så jeg trenger for så vidt kun motoren. går vell sikkert det, spørs ka du byr det
Chris_325iM Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 fant ikke ut noe om det stereoanlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå