nerli Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Skulle starte bilen i dag tidlig og da var det ikke motstand i clutchen. Pedalen kommer i retur, og hadde ikke problemer med clutchen når jeg parkerte. Er noen dager siden jeg brukte bilen sist, og noen sier at det kan være pga det forbanna kalde været på østlandet i det siste. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre?
smaagesjo Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 la bilen stå å få tempratur, så prøve å sette den i gir. om ikkje så kan de jo være at eventuelt utløserlageret er gåent.
NiclasJønholt Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Trøstelageret er en standard ting, men kan hoppe av helt plutselig, men vanligvis ikke :/
nerli Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Skal få satt den i en varm garasje i morgen. Prøvde å la den stå på tomgang en god stund i stad, men fortsatt null motstand.
sberget Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Hadde samme problemet som deg med min nå solgte 318. Hadde vært i syden i 14dager og bilen hadde stått i garasje hele tiden. Når jeg kom hjem fantes det ikke motstand, jeg stoppet da bilen og fikk den iallefall i reverse så jeg rygget ut av garasjen men hendte ikke å få den i første gir, andre gir var mye enklere så jeg kjørte derfor med det i noen minutter før at motstanden kom tilbake i clutchen. Detter var på mars i år så det var rimelig kaldt enda her i trøndelagen da. Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå