galekz Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Lufter min E30 for salg. Bare for å se om det er av interesse. Ikke godkjent ombygd, men bilen har 325 motor,drivverk og bremser. Bilen er EU.godkjent til Oktober 2011. Selges som den er. Bilen har lite rust for å være en gammal BMW, har vært rust i et støtdemper-feste bak, men er fikset av en av de forige eierne. Noe småpjusk i motorrom Bakplate er også noe rustet. Kanaler og hjulbuer er fri for rust ( Skjeldent ) Bilen i seg selv er helt grei, men som mange andre E30 i denne prisklassen så er den så absolutt ikke strøken, er sliten i lakken, men kan sikkert gjøre seg med en god vask med rubbing & polering. Ikke mange E30 med det skinninteriøret som står i bilen, dette er veldig fint ( Mtec Skinn ) Det jeg har gjort den siste mnd er: Byttet traversforing vb. har høyre liggende også, men fant det unødvendig å bytte. Har byttet bærekule, hardykobling på mellomaksling, byttet olje og oljefilter, byttet front og baklykter. Er helt nye piggdekk foran, og helt greie bak. Har fått tak i supersport fjærer foran og bak, har montert de bak, det som sto på er ukjent. Konidempere bak. Det som mangler er: Eksos fra midten ( Demonterte eksosen, men den kom ikke akkurat hel ned ) så må ha eksos fra midten å bak. Lysbryter defekt, altså, instrument-lys virker ikke. Rattakse kan bli byttet av meg før evnt salg av bil, den er det slakke i. Servon mangler servoreim og servoolje, kan evnt ordnes. Dørlåsene må byttes, ikke rett nøkkel . Selges for 20 000,- Prisen er desverre ikke prutbar, beholder heller bilen om jeg ikke får det jeg vil ha. Innbytte kan være av intr. Kom med forslag Helst BMW Mvh Aleksander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerjensen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 heisann. int i å bytte i bmw e34. eu ok til 2012. motoren er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Mer specs? 24v 12v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerjensen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 det er en 12v. skinn seter forran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerjensen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 noen bilder av den viewtopic.php?f=44&t=167948 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Er ikke int i 12v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 intr i bytte i volvo 240 med turbomotor? ca 220whp. mye snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skulzen Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 hei sann int i bytte med 2 e34 biler ? viewtopic.php?f=44&t=174163 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 byr 15 lappa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Les annonsen du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 ser grei ut denne hvor holder den til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Holder til i Molde, men har funnet ut at jeg ikke vil selge den ennå, vil heller fikse småfikset som er på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå