bmw-520i Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 bare lurte på om det er stor forskjell, med tanke på krenging i svinger? virket som det ble stramt når jeg monterte det. takk for svar
KalMar Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 tviler på at det utgjør det helt store. legg noen runder med teip rundt stabstage for å kompansere for den 1`ene mm. eller finn på noe ant fet. Et ant alternativ er jo å selge foringene igjen å kjøpe nye. Men dette vil ta litt lengre tid og noen penger tapt.
bmw-520i Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 takk for svar tror jeg legger noen runder med teip sånn som du sier funker sikker bra det og og vis jeg skulle ha kjøpt nye foringer 23mm så tror jeg ikkje eg vil merke noe forskjell. jaffal ikkje på min bil som er en standard 520i
KalMar Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 takk for svar tror jeg legger noen runder med teip sånn som du sier funker sikker bra det og og vis jeg skulle ha kjøpt nye foringer 23mm så tror jeg ikkje eg vil merke noe forskjell. jaffal ikkje på min bil som er en standard 520i Ja jeg tror heler ikke det har den store betydningen. Bare fyr opp noen episoder av Macgyver, å la deg bli inspirert.. Husk at det skal være litt trangt
2000Touring Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hva er vitsen med å bytte dersom du lager noe jallagreier? Kan du ikke da liksågodt beholde de gamle?
bmw-520i Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 de 24mm powerflex foringene jeg har satt på er bedre en de 23mm originale så med litt teip rundt vil gjør susen. det som kan skje e når sommeren kommer at det blir varmt og blir litt mer bøyelig eg vett ikkje. skal prøve med litt teip og se hvordan det går
2000Touring Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Den teipen kommer ikke til å holde veldig lenge - tror jeg. Jeg hadde heller latt det være, hvis det ikke kunne bli gjort på ordentlig vis! Men kan du ikke bare bytte inn de du kjøpte da?
Ballder Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Da ville jeg vel heller prøvd med litt skimse blekk om jeg nå i det hele tatt skulle gjort ett forsøk på og jukse det til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå