Gå til innhold

kjøpte feil stabforing 24mm men skulle hatt 23mm

Anbefalte innlegg

Skrevet

tviler på at det utgjør det helt store. legg noen runder med teip rundt stabstage for å kompansere for den 1`ene mm. eller finn på noe ant fet.

Et ant alternativ er jo å selge foringene igjen å kjøpe nye. Men dette vil ta litt lengre tid og noen penger tapt.

Skrevet

takk for svar :) tror jeg legger noen runder med teip sånn som du sier funker sikker bra det og :) og vis jeg skulle ha kjøpt nye foringer 23mm så tror jeg ikkje eg vil merke noe forskjell. jaffal ikkje på min bil som er en standard 520i

Skrevet
takk for svar :) tror jeg legger noen runder med teip sånn som du sier funker sikker bra det og :) og vis jeg skulle ha kjøpt nye foringer 23mm så tror jeg ikkje eg vil merke noe forskjell. jaffal ikkje på min bil som er en standard 520i

Ja jeg tror heler ikke det har den store betydningen. Bare fyr opp noen episoder av Macgyver, å la deg bli inspirert.. :lol:

Husk at det skal være litt trangt :wink:

Skrevet

de 24mm powerflex foringene jeg har satt på er bedre en de 23mm originale så med litt teip rundt vil gjør susen. det som kan skje e når sommeren kommer at det blir varmt og blir litt mer bøyelig eg vett ikkje. skal prøve med litt teip og se hvordan det går :)

Skrevet

Den teipen kommer ikke til å holde veldig lenge - tror jeg.

Jeg hadde heller latt det være, hvis det ikke kunne bli gjort på ordentlig vis!

Men kan du ikke bare bytte inn de du kjøpte da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...