koll Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hadde en mindre hyggelig besøk i vaskehallen i går. Bestemte meg for å ta en understellsvask i maskin i disse saltdager. Etter fem min i vaskehallen startet den med noe som antageligvis var avfeting eller noe. Spøytet hvertfall veldig kraftig, veldig nerme bilen. Plutselig begynte det å bokstavelig talt å renne, eller fosse inn i bilen gjenom takluka. Helvetes greier! ble ganske vått der inni for å si det slik. Noen som vet hva som kan vær årsaken? gåne pakkninger, eller tette dreneringshull? Kom vann inn rundt hele takluka og på midten hvor takluka deles i to. Som sagt ble det veldig vått i bilen og selv etter en natt med en liten oljeovn og en fuktfjernermaskin er det fortsatt kliss vått, spasielt på setene. Så lurer da på om jeg rett og slett like så gjerne skal kjøpe skinnseter. Noen som har noen liggenes?
AlXz Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Jeg spyla i fjor vinter med godt trykk og fikk vann rennende ned på innsiden av frontruta etter dette. Da var det bare slangen til takluke dreneringa som rett og slett bare hadde hoppet av. Ganske dårlige de orginal klemmene som sitter på der. Tok ned taktrekket litt (løsne solskjermer, belysning, håndtak...), så satt jeg på en ordentlig slangeklemme. Pleier være forsiktig med trykk rundt takluka nå i ettertid. Er du heldig så er det bare en slange som har falt av. Har vært borte i at plastikken på takluke-kasetten har sprekt.., evt kan mulig drenerings slangen være tett så det "renner over" ?
koll Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Ja har tenkt på det. Men saken er at det virkelig fosset inn, var ingen pinglette lekkasje dette her med kun litt fukt. Og dette ville vel hvert tilfellet om det var noe gale med dreneringen?
RenZor Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Det samme skjedde med min for litt siden må vel få kommet meg inn i en varm garasje og få sett på det snart. Frykter at pakningene er dårlige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå