skulzen Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 har alltså en gammel e34 som har runda snart 28X.XXX på målern ikke noe slitt i forstilling den er ikke eu kontrolert men årsavgift er betalt. det føller alltså med en til to delebiler. begge er uregistrert og en er fra svergie også føller det med m20b20 med gjenomført topp, slipet (0.35/100) vacum tested, noen bedre vippearmer, nye ventilforinger og ny topppakning skifte INFO: bil: BMW 520 E34 1989'' motor: det var en m20b20. har byttet i en m50b20. den gamle følger med karosseri: lite med rust. mest nederst i kanalen på begge sider auto/manuel : manuel dekk / felger : Borbet A på nye sommer dekk / stålfelger med gode vinterdekk deler : det følger alltså en til to dele biler den ene er kjøpt af bilhogeri (518 m40/manuel ) og en annen som er fra svergie (520 m20/manuel) fine angeleyes sett som følger med BILDER 13/12/10 en del skittene har ikke blitt vaska siden i sommer panseret er åpent 520 delebilen. ikke noe rust i det heletatt motor rommet, er ikke ferdig der. drive med motor bytte der høygre bak dør det kan jo kappes af den andre bilen det dekslett som skal være der som taufeste er, det er inni bil PRIS: TILBUD/ int, bytte med e30 318is / 320i / 325i
skulzen Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 kom med bud. i verste fall så sier jeg vel nei
rogerjensen Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 har du en 12ventilers motor liggende som du vil kvitte deg med?
barsken Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Hvor mye skal du evt. ha for en delebil? helst med motor og gearkasse i orden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå