rynne Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hei, 15" originale felger fra 1991 E34 selges/byttes. Angående dimensjon så kan jeg finne frem informasjonen når jeg kommer hjem fra jobb (offshore), og ta bedre bilder. Felgene har etter hva jeg vet ingen store skader - men bærer selvsagt preg av alderen. Det sitter også på sommerdekk på felgende av uviss dimensjon (per nå). Ett par er svært slitt - mens det andre paret er brukbare. Felgende på bildet er de eksakte felgene det er snakk om - men bildet er noe gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hvor møe går felgene for? Nærbilder hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Skal ordne nærbilder svært snart. Tjæ, de er jo ikke verdt så veldig mye - men bittelitt må de da være verdt. Bare å komme med bud :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå