T.H.O Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Har betalt siste avdrag på billånet idag. Endelig etter 5 års løpetid Bilen er en 523i fra 1997, og har ikke kosta meg mindre enn ca 160K Og med dagens priser så får jeg vel ikke engang 60K tilbake ved et evt salg... Men det jeg lurer på, er hvor lang tid det vil ta før heftelsen blir fjernet fra Brønnøysunregisteret?
Jørgen Lie Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Der må du purre på banken du hadde panten i bilen i.. Jeg kjøpte E91 17september var det vel. Min bank førte over pengene for bilen til banken som selger hadde, og der han hadde pant. De var sløve og sletta ikke panten før forrige uke nå.. Men siden du er eier av bilen så er det vel bare å kontakte banken din, og muligens du må ta en ny "tinglysning" for å bekrefte at lånet er nedbetalt Skulle ikke være noe særlig problem
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Har betalt siste avdrag på billånet idag. Endelig etter 5 års løpetid Bilen er en 523i fra 1997, og har ikke kosta meg mindre enn ca 160K Og med dagens priser så får jeg vel ikke engang 60K tilbake ved et evt salg... Men det jeg lurer på, er hvor lang tid det vil ta før heftelsen blir fjernet fra Brønnøysunregisteret? Hehe,gøy å se tilbake på den summen ja Jeg har vært borti det et par ganger å da har det tatt ca 14dager fra man gir beskjed,tror det er lurt å purre på banken at de sender inn annullasjonen!
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Når jeg kjøpte E39,en jeg hadde så var det heftelser som ble betalt ved salg av gamle eier. Det tok ca 4-5 uker før de ble slettet fra brønnøysund reistrene da ihvertfall.
Tom K Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Det tar normat en ukes tid før det blir slettet fra Brønnøysund, men du har jo brev fra banken om at siste avdrag er betalt så det er jo ikke noe problem hvis du skal selge bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå