CV-Erik Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Haha. tøft! Skulle hatt blått på begge sider, istede for rødt da men En kompis har en del slike strober som du har, tror han skal selge litt! Du får si ifra om du vil ha no blå strober
stiffmaister Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Haha. tøft!Skulle hatt blått på begge sider, istede for rødt da men En kompis har en del slike strober som du har, tror han skal selge litt! Du får si ifra om du vil ha no blå strober har han noen bilder av di pris ca?
Morgan GS Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Hehehe, Wtf? Bare litt humor , kjenner vel denne karen godt kan du si ...hehe
stiffmaister Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Skamtøft! Beste vinterbilen jeg har sett.. takker for d
CV-Erik Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Haha. tøft!Skulle hatt blått på begge sider, istede for rødt da men En kompis har en del slike strober som du har, tror han skal selge litt! Du får si ifra om du vil ha no blå strober har han noen bilder av di pris ca? Kan høre med han i morra Vet ikke om han skal selge da, men jeg regner med det!
CV-Erik Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Syns du skal få lakka frontplata og hehe Rå bil!
stiffmaister Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Sinnsykt tøft bilde må jeg si! Di siste bildene er tatt av egil håskjold for å si d sånn så veit han va han holder på med
Mr.Silver Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Sjekk siste bildet her innpå http://www.brunsvika.net/startside/alle ... og-polizei
Jørgen Lie Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Hehe, så det i sted jeg også, Kenneth Kul bil!!! Stemmer for å lakkere frontplata, og shine resten, slik at d står i stil med d nylakkerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå