Tom Marius Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Heisann! Noen som vet hvor jeg kan få tak i sprengtegning til en 91 Honda civic? Må få i gang brukisen så fort som mulig da lappen står for tur og E30'n er i deler Har søkt en del på google etter det men jeg finner det ikke, mye fordi jeg ikke har fått med meg hva det heter på engelsk.. På forhånd takk, Tom Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Honda har jo fått et ganske bra forum her i Norge, prøv der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Mener du nå http://forum.club-honda.org/index.php ? Der må jeg betale for å bli medlem.. Og det er jeg ikke så gira på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Du trenger ikke å betale for å registrere deg på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg