Soberg Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Vuderer og selge mitt e30 prosjekt da jeg ikke har verksted lokale etter nyttår. Er ett påbynt prosjekt, bilen er rustsveiset og pusset ned for lakkering. Planlagt turbo motor, med masse deler. Riger styling. Er for mye å skrive så ta heller kontakt. Slik så bilen ut da den ble hentet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerjensen Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 bilder av hvordan den er nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 kan se om jeg ikke finner noen bilder av den slik den er nå. har ikke tenkt så mye på pris martin, veit ikke ka det e værdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Fiks bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Har motor påbegynt ombygd, eller fortsatt orginal? Og rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 er den solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 tror det er lurt å legge ut litt om hva som følger med og hva/hvordan bilen ser ut i dag. Hva som er tatt og hvor det er tatt rust. Bilder av prosjektet er et must. Kan være intr. i karosseriet rullende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Pris? send på Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 hei.. er bilen solgt? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jtand Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Skarberget fergeleie i Tysfjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 bilen er ikke solgt, når det gjelder pris vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 bilder. nei da byr jeg 2000 siden du ikke veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 20000- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 er det med alt av deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå