doffymastah Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 jeg har veldig lyst til å bygge om min 316i til 325i, men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre :S jeg har hørt om at jeg må ha dokumentasjon fra BMW om at fabrikken godtar ombyggingen, men må jeg dra til tyskland eller kan jeg bare kontakte min nermeste BMW forhandler?
beyeren Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 hvilken del av ombyggingen er du usikker på? Ut i fra det jeg har lest om ombygginger på e30 i den siste tiden er at bmw norge vill ikke godkjenne ombygginger fra rekke 4er til 6er. Men vis ikke dette stemmer så skal bt være nokk så nøye med vekten, det er vertfall det jeg har hørt. noen som kan støtte det? Men det ligger sidesvis med samme spørsmålet på forumet. er bare til og søke. Men jeg kom på noe i siste liten, syns jeg kan huske noe om og ta med bilen til tyskland for og få den tuv godkjent. Det skal vertfall hjelpe deg en veldig stor del. Men er det virkelig verdt bryet og pengene og reise helt ned til tyskland for og bygge om en 316 til en 325. Bare kostnaddene på selve ombyggingen er jo nesten 20 000. Og arbeidstiden som kommer til og ble brukt med alle understells delene som skal byttes. Det er ikke lett i det hele tatt. Men ikke la min skeptisme trekke deg ned. Lykke til! Noen som har en fulstendig materiel liste over hva som skal til for ombygging fra F.eks 316? Mvh Beyeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå