Gå til innhold

E34 1992 520i Import. Bud ønskes Solgt!

Bompi88
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå bestemmt meg å selge min 520i pga tid og plass mangel.

Bilen ble kjøpt i november 2009 fra en i trondheim, og skulle egentelig bli en bil jeg skulle beholde i mange år.

Men så en dag februar endret alt seg. jeg kom kjørende i en 50 sone forbi en butikk da en gammel mann som ikke hadde brillene på presterte på å kjøre inn venstre dørene mine og forsikrings selskapet ikke ville gjøre noe annet en å skrape bilen. Fikk taksert skadene på dørene og det helte ble på 28000.

Etter den dagen gikk det bare nedåver for bmwen.

Det som må gjørest er å bytte alle 4 demperene, ialle fall de bake. Bytte bremser framme og stramme/bytte vaier bake. Sveise rust i enekanal eller bytte kanalen, er bare rust i og litt rundt jækk festet. Er også litt lakk rust på bagasje lokket på under siden ovenfor skiltholderen. Nye dørne på venstre siden. nytt feste for ruten på førersiden, trur ikke det er ruten som er sprukket siden den følger vindusheisen. og nye sommer dekk. De som står på ble bare hentet på skroten for at den skulle slippe å stå på vinterdekkene. Felgene som følger med sommerdekkene er ikke noe spesielt fine, og er bare stål felg og kapsler på vinter dekkene.

Følger med 1 sett Continental winter viking 2 pigg dekk som er brukt i 3 månter, Kan også følge men nesten helt nye hakka pelita r pigg frit som står uten felg for tilegg i prisen. Ble kjøpt 3 uker før jeg kjøpte bilen. Og Nytt batteri.

Estimert pris for å fikse bilen selv kommer på rundt 6000kr om man kjøper alt nytt.

Det som er nytt på bilen er Ny front rute med sol kant ble byttet den 19.02.09 for 11940kr er kommet en liten stein skade nederst i vinduet sikkert ikke mer en 1mm i diameter.

Og ny termostat, ble byttet samme dag som ruten.

2 nye vaiere til håndbrekket følger med.

Årsavgift er betalt og skiltene står på. Skulle vært på eu i september.

Intriøret er overaskende bra er bare et lite slitemerke i førersetet. Er gråt/svart intriør i bilen. Bilens farge er granitsilber metallic.

Kan også følge med Forsterker og sub til en verdi av 5000 for et tilleg i prisen(pioneer). Spilleren som står i følger med uansett.

Er blått sætetrekk i hele bilen som vil bli fjernet før salg.

Kilometer stand er ikke mer en 262000. Husker ikke nøyaktig siden den er tom for strøm. Dødt batteri.

Årsmodell. 1992

Impotert. 1995

Service fra 1992-2009. Orginalt service hefte + noen kviteringer.

Motor. m50b20

effekt(hk/nm) 150hk/190nm

Manuel 5girs.

El vindu framme.

El speil.

El soltak.

Liten obc. Temp/klokke

Shadowline, vinduslister i alle fall. Vet ikke historien der.

A/C Trenger kansje ny gass. Trenger ny Reim.

Manuel klima.

Midtarmlene bake.

Armlende framme.

Skipose. Trenger ny ramme på boksen.

Rattlås.

Nesten Helt komplet orginalt verktøy og varsel trekant.

Reserve hjul. Jekk.

Airbag/Kolisjonsputer framme.

Abs.

3 eiere før meg.

Rustfri underbilen og hjulbuer, tektyl vill jeg tru.

Er det jeg kommer på i farta, Oppdaterer om jeg kommer på noe mer.

Det er bare å spørre om det er noe du skulle lure på.

Tar I mot bud enten her eller på pm. List om prisen bare gjelder bilen eller om dere er interisert i noe mer som er listet her.

Kan kansje ta innbytte i eu ok bil med skilt. Men som sakt kom med bud/tilbud

p1000579r.jpg

p1000585.jpg

p1000581b.jpg

p1000583x.jpg

p1000586g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...