///Mysild Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 syntes bilen etter 35 sek serskummelt ut som en e36 sedan kult?
Magnus M Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 jepp, er nok en e39, ligner ihvertfall veldig lite på e36
Søreng Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Skuffa Sondre, du burde jo sett at det var en E39 Men traileren lover jo brukbart. Liker at de kommer tilbake til det originale konseptet med action og sikkelige biler, ikke bare plastikkraketter og storyline som liksågodt kunne vert en stil fra videregående. Får tidlig å si noe om det ennå såklart, men traileren lover bra og 4 en var jo en massiv forbedring av 2 og 3ern.
AndreasBr Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Ååå fy faen den filmen ser NIICE ut *Gleder seg* Haha:p En kompis sin kommentar: Simen sier: ser grei ut den men de har fucka opp Fast and the furious konseptet da... Andreas sier: Hvordan da? Simen sier: det handler mer om dop osv enn bilkjøring de 2 første var best
babjorn Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Dette ser jo veldig lovende ut å slippe plastikkraketter og storyline som liksågodt kunne vert en stil fra videregående,som Søreng skrev over her Blir spennende å se hvor godt dem har gjort stønta,bare det ikke blir for fake..
daigzen Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Synst denne var skuffende ( ifølge traileren) Var jo bare action omtrent, var ikke mongen bilklipp..
AndreasBr Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Dette ser jo veldig lovende ut å slippe plastikkraketter og storyline som liksågodt kunne vert en stil fra videregående,som Søreng skrev over her Blir spennende å se hvor godt dem har gjort stønta,bare det ikke blir for fake.. Jeg må jo egentlig si meg enig i det han kompisen min sa. The fast and the furious handler jo opprinnelig om illegal streetracing.. Og imho har ustylede bile ikke ein driiid å gjøre der
CV-Erik Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Syns det virker som at The fast and the furious filmene bare handler om skyting og dop nå jeg!
Julian Sommer Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Gleder meg sjukt til denne! Bare det fortsatt er involvert like mye bra bilkjøring som før, bare i "bedre" biler etter min smak. Og siden traileren bare er en smakebit, kan det jo hende at det er nettopp dette denne filmen byr på! Noen som vet når den kommer på kino?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå