Harabo Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Jeg har skaffa meg 2 x 12" med kasse, i tilleg så har jeg skaffe en forsterker. Dette har jeg planer om og stappe baki, og muligens bygge inn i seteryggen etterhvert. Men jeg har noen spørsmål: Jeg kjøpte strømkabler, styrekabler og kabler ifra spilleren i ett sett. I tilleg til en sikring. Men jeg har sett på bilder osv.. at det ikke er noen utgang til dette bakpå spilleren. Det er bare en stor "kladd"/boks der alle ledningene inn og ut ifra spilleren går. Så jeg lurer på om det er noen tegning/skjema som viser hvor jeg må lodde på ledningene? Jeg har enda ikke trekt kabler, og har lite erfaring med dette. Så jeg lurer på om det er noen som vet hvor det lønner seg og trekke dem? Tegning/bilder hadde vært supert og fått. Og helst uten og ribbe hele bilen, må dette gjøres så hadde det vært fint med en god guide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Har du original spiller i bilen? Isåfall har du ikkje linjeutganger. Da må du bruke ein høy/lavnivå omformer. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harabo Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Jaok, da blir det og skaffe seg en sånn en Så dette går ikke ann og lodde selv? Eller er det no elektronikk inne i bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Du kan jo ikkje lodde når det ikkje finnes utganger på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå