Thomas9 Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Hei! Varmeapperatet mitt er "defekt". Var akkurat ute å tok en titt på det, er selve lageret til den ene vifta som er defekt. Skraper innat selve vifte huset. What to do? Finne no brukt eller noen kloke tips? Hvordan er letteste måte å ta det ut, var endel tec7 som det var festa med.. Orginalt?=P Thomas.
øyvind bp Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Nei det er ikke originalfeste. Originalfeste er en slags flat metallbøyle som bøyes rundt motoren og skrues fast. Er nok bare å kjøpe ny vifte. Men det er bare en vifte med motor i midten mellom de to skovlene.
Thomas9 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Veit du hvor kan få tak i ny vifte? Eller er det brukt som gjelder?
Thomas9 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 For noe stiv pris.. Noen som har brukt?
635csi Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Finnes hvertfall 2 typer av disse viftene, Sofica og Bosch. Forskjellen er lengden på selve motoren, viftene er de samme. Har en Sofica liggende som jeg tenkte å by fram, men det viser seg å være ulyd i den fant jeg ut nå. Du bør uansett finne ut hvilken utgave du har, så du slipper å kjøpe feil. E24 har forresten samme type vifte, så du kan lete etter brukt til både E28 og E24. Langt mellom sånne vifter i god stand vet jeg. Lette lenge jeg før jeg fant en hvertfall. Lykke til
Morty999 Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 viftemotoren på e28 er heller ikke rund!. den er mer oval i huset der den blir satt fast. så det kan være att den er vridd feil så den kommer inntil huset. men er det slakk i den er den deff..
øyvind bp Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 viftemotoren på e28 er heller ikke rund!. den er mer oval i huset der den blir satt fast. så det kan være att den er vridd feil så den kommer inntil huset.men er det slakk i den er den deff.. Det er ikke alltid tilfellet. På min gamle e 28 var viftemotoren rund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå