LarsBMW Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Min multimedia enhet gir ikke fra seg lyd. Har googlet og ser ut som biler med DSP sliter pga. digiale signaler. At det er mulig å lage en spiller til E39 som kun virker i biler med lite utstyr orginalt er jo i seg selv utrolig, men det bør jo stå på nettsiden til GS. Det og at OBC funksjonen ikke er innebygd i enheten. Noen som vet en løsning på dette problemet? Hva må jeg gjøre for at det skal virke? Med subwooferen i hattehyllen og alt sammen. Er det signal inngangen til forsterkeren som krever digitalt signal? Kan dette evnt. kobles utenom internt i forsterkeren? Finnes det noen D/A konverter som evnt. kunne hjulpet? Pinne 5 på 15 pins kontakten ser ut til å være et datasignal ifølge koblingsskjema fra annet forum. Dette digitale signalet kommer fra radioenheten, i mitt tilfelle kasettspilleren og vil tro dette signalet er analogt i hualingan spilleren siden det ikke virker. Vil helst slippe og ødelegge bilens orginale ledningsnett så om det finnes en smart løsning på dette hadde det vært kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Du har googlet. Det har jeg også http://www.youtube.com/watch?v=85jDtJgfTP4 Det er faktisk mange biler som ikke har dsp forsterker, og det er som du nevner at det er det denne spilleren er beregnet på. På videoen ser du også at MID er flyttet til hanskerommet. Har sett andre bruke MID fra e38 da den faktisk er litt mindre. Men alt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Gs ringte og sa jeg måtte nappe av ene kontakstykket på forsterkeren. Skal prøve det etterpå. Har forsøkt å konvertere analog signalet til digital uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå