m-tech 320i Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 God dag godtfolk! For 1 år siden kjøpte jeg meg førstebilen min, en Bmw e36 320i 96 modell. Så tenkte at det var kanskje på tide å legge den ut. Det er en orginal m-tech modell med svart tak trekk. Er utrolig fornøyd med den, og trives skikkelig å kjøre den. Men har ikke fått lappen enda pga utsettelse etter lett mc'en. Er endelig ferdig med den, så nå har jeg fått begynt på kjøretimene og lappen er i sikte. Svart interiør i delskinn med Sportsstoler. Felger er vel 17 " m5 felger om jeg har forstått det rett? Lakkfargen er 299 techno violet, en nydelig farge. Var montert xenon i fjernlys fra før, og det er fra natt til dag iforskjell fra vanlig lys. Finnes ikke rust på den, ikke under heller Slik så den ut når jeg kjøpte den: Planene var at jeg måtte style den opp litt til "rånebil" men ikke for mye slik at den ble harry. * M3 Gt vinge- Done *Bakrutesenker- Done *Lyktesenkere- Done *Haifinne- Done *Sotet ruter bak (drømmer om bakruten også etterhvert)- Done *Flipp flapp Dvd spiller- Done *Montere anlegg- Done, men har stående en L5 som jeg skal hive i etterhvert. *Speaker frontsett- *Gps- *xenon i nærlys og tåkelys- *Stabstag i motorrom- *Tectylbehandling- *Nytt ratt, siden det er slitt- Slik så den ut etter noen mnd'er, etter at jeg hadde lakkert delene på skolen og skiftet noen foringer: Flere planer kommer etterhvert, og gjerne kom med tips har aldri vært noe flink til å lage sånne tråder, så ikke drep meg for det Beklager for dårlige bilder, men det er noen jeg hadde liggendes på pcen fra ifjor vinter Nye kommer etterhvert
haakonhauk Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Dette kan bli bra Litt skeptisk til haifinne på e36, og kanskje noen andre lykter uten chrome bakgrunn hadde gjort seg
m-tech 320i Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Vi var på rudskogen i sommer, som var en fantastisk gøy tur Noen bilder fra turen opp og ned : Her venter vi på ferja horten-moss ferja På vei hjem kjørte vi 3 bmw'er i kollonne:) Først en 316, så min 320 og så en 318 som tok bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå