sv90 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Vurderer og selge noen 18" m sport felger jeg fikk med e46'en jeg har kjøpt Nesten nye sommer dekk på. 225/40-18 og 255/35-18 Har bilde og sende på MMS så bare send meg en melding så får dere bilder. Kan ikke ligge ut bilder her pga dataen er død så har bare mobil. 91009454 Ca pris er 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Bilde? Kødder du ? Les teksten for Helvette... Herregud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Skapte det mye problemer for deg dette etter som du svarer slik. Dataen fungerer jo så lenge du greier å legge inn komentar Fint å se hvilken type du er så vi kan holde oss langt unna en handel med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Skapte det mye problemer for deg dette etter som du svarer slik. Dataen fungerer jo så lenge du greier å legge inn komentar Fint å se hvilken type du er så vi kan holde oss langt unna en handel med deg Ja det gjør det. Skrev at jeg ikke har data nå bare mobil. Ergo jeg svarer på mobil! Går ikke Ann og laste opp bilder med mobil. Er ikke Int i og handle med deg heller for du klarer jo ikke forstå noe så enkelt som JEG HAR IKKE DATA, BILDER PR MMS! Slutt og ødlegg salgstråden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Gidd du å legge ut bilde her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Gidd du å legge ut bilde her eller? Wow. Kødder DU OG eller? Send han en PM med nummeret ditt, eller en melding til han, så får du sikkert bilde på MMS... Lykke til, sv90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Gidd du å legge ut bilde her eller? Hehhe må du gi deg joachim:) full i piss du:) Godt jeg vet at du ikke er så tilbakestående som enkelte her inne! : S Heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Ahh, dere kjenner hverandre. Trodde faen meg enda en ikke klarte å lese. Da driter du i forrige post jeg hadde, sv90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Trudde eg var en hissigpropp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Bytter de likt med mine 17" m5 m piggfrie dekk ??? Do it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Bytter de likt med mine 17" m5 m piggfrie dekk ??? Do it! Hahahahha da må jeg jo gi nsr pris for de felgene dine Du kan kjøpe de;) skal få de til en fin pris. Gi meg lyd du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Hehe! Har dessverre 18" liggende, ellers hadde eg handlet på dagen! Liker de felgene eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Hehe! Har dessverre 18" liggende, ellers hadde eg handlet på dagen! Liker de felgene eg hvilken 18''ere er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå