Kriss11 Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Hei Jeg har ikke automatiske kjørelys. Har bryter. Var ute en tur med bilen nå. Skulle inn i butikken så stoppet jeg bilen og vrei om bryteren for å skru av lysene sånn som jeg pleier. Men så skrudde ikke lysene seg av, de sto på fortsatt. Baklysene skrur seg av, men fremlysene står på fremdeles selv om jeg har skrudd av bryteren:S Håper noen kan komme med noen om formeninger om hva det kan være for noe som har skjedd. På forhånd takk. Mvh Kristian:)
Kriss11 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Ingen som kan hjelpe? Er så utrolig kjedelig. For da må jeg ta av batteripolen hele tia :S
Glennski Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Tipper på at relèet til frontlysene dine har hengt seg. Prøv å ta det ut og inn i varmen, hvis det er kaldt hos deg, og prøv igjen etter en halvtime.
Kriss11 Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 Ja det var vel rundt -16 i går. Ja men det kan jeg jo prøve:) Bare finne ut hvem av releene det er da. Takk:)
Dirty Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 det finner du jo lett ut av. når du drar det ut så forsvinner jo lyset hehe
Kriss11 Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 hehe ja gjør jo egentlig det, men er det eget relee til hovedlyktene da?
christr Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Hei. Jeg hadde et lignende problem på min e39, men da var det bare den ene lykta som lyste hele tiden så vet ikke om det kan være det samme. På min bil var det lys modulen som var gåen. Byttet denne og da var alt normalt igjen. På e39 sitter denne på passasjersiden under hanskerommet på veggen ut mot døren. (må fjerne dekselet). Du kan jo ta et søk å finne ut om det finnes en lys modul på din bil.
Kriss11 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Jepp.. Men har undersøkt litt nå.. Tok med releet inn i varmen en times tid og da funket det. Men det henger seg enda. Så må nok kjøpe meg et nytt et:) Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå