Night_Wolf_x Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Noen som sitter på noen papirer som vil hjelpe med å få godkjent ombyggingen av min m3? evig takknemlig hvis der er noen som kan hjelpe.
Kentan-racing.com Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 hey.. sjekk med tarjei på ss performance.. han bygget en til fruen sin..
mAZE Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Og det har vært ett par her også ihvertfall.. DarkZun (om jeg husker rett) og Ellingsen. Begge de var vel godkjent med m3 motor. Men som nevnt over her, så kan nok kanskje Tarjei være behjelpelig. Han har jo fått godkjent M3, V12, 328 med kompressor i Compact. (sist nevnte hadde jeg)
R Andersen Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Han som bygde om bilen som Ellingsen kjøpte var i Tyskland å TÜV-godkjente den først. Det hjelper nok en del på saken.
Night_Wolf_x Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 Hadde et håp om der hva noen som satt på noen TUV papirer eller noe annet som kan hjelpe, betale fett med cash til ss performance er helt utelukket. Da vil jeg heller høre med BT hva som skal til for å få det godkjent. Som sagt har jeg fått klarsignal fra BT til å starte på prosjektet, men er bare dokumentasjon på chassiset.
Kentan-racing.com Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 kan vel bare si det med en gang at tarjei er en kjekk gutt og alle vil jo ha betalt for det de har.. han ribber deg ikke til skinnet for å gi deg papira.. forøverig får du nok ikke tak i tuv papir ellers.. alle som har slikt vil ha betalt.. Men her skal du få et gratis tips! Få tak i regg nr på de bilene du nå har fått tips om som er godkjent som m3.. og den 328n med kompressor.. si til bt at disse bilene er godkjent så vil de troli gå inn og se hva som står i papira på de i databasen.. da er det mulig du får det til.. om ikke må du betale.. Siste tuv papira jeg solte tok jeg 30 for.. og du har fortsatt ingen garanti for at bt godkjenner bygget
bård Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hjelper jo ikke stort med tuv pappirer på en annen compact som er godkjent, for at papirene skal ha noen effekt så må den aktuelle bilen vises på TUV, så kan de godkjenne din bil og du får ta med DINE TUV papirer på BT å se hva de sier... Hva slags TUV papirer fikk du 30K for Kenta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå