Joher Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Selger felgene jeg har på bilen, grunnet overgang til piggdekk Felgene og dekkene ble kjøpt i begynnelsen av året M5 replica, 17x7,5 passer på e36 225-45-17 dunlop piggfrie vinterdekk. Godt med mønster igjen, men litt mer slitt bak en foran Pris v hurtig handel 4000kr Holder til i Bergen, sender ikke. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Kan by 2000 kr, pleier du å parkere den bilen i Møllendalsveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 2800kr bydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Takker for budene. Men lar de dessverre ikke gå under 4000, da har jeg de heller liggende. Kjekt å ha, har ingen akutt pengebehov heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 hvor my mønster er det igjen på bakdekka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Ser ut som det har vært litt for høyt lufttrykk, så er litt slitt på midten. Skal få målt senere idag. Men ser du bor i Valdres, minne på at jeg sender de ikke, må hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ser ut som det har vært litt for høyt lufttrykk, så er litt slitt på midten.Skal få målt senere idag. Men ser du bor i Valdres, minne på at jeg sender de ikke, må hentes kompis jobber i Bergen å pendeler hjem hit hver helg så frakt er ikke no stress. Men hypp på å finne ut hvor mye dekk som er igjen. Både på kant og midt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå