Rogern Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Har en kompis som overhaler en m88. Finnes det noe oppgraderingsett till sleider å div til registeret? Passer det fra s38? Han hadde en slik motor tidligere og den rasa 2 ganger pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 bump, ingen e28m5 og e24m6 guruer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Ikkeno guru,men har en sånn motor selv.... Det som er viktigst ifm kjedet,er selve kjedestrammeren. Kast den org.,og kjøp den fra M3 3,2. Plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 veit ikke om jeg er helt idiot men er ikke registeret her ganske likt s14?? i såfall så har du litt å gå etter.. enig med innlegg over. 3.2 strammeren er must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 er vell en mulighet å få tak i dobbelt kjede? om det er plass. skal gjøre det samme i min m88 tenkte jeg ettervært også. så skulle hatt tips jeg og 3.2 strammern er ett must. min motor har allerede den ifra før så den holder vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Ja, morten jeg bytta til 3,2 strammeren... motoren ble MYE mer stille på motorbrems.. ble kvitt litt småtikking da hvertfall.. Registeret er jo singelkjede og jeg mener ikke det er plass til dobbelkjede fra s38 foran i kjedekassa liksom.. dette vurderte jeg også da jeg hadde min m88.. Meen, siden s38 er himmel og hav mye bedre bytta jeg bort min i en slik... Forstår dog det å ha noe orginalt, skjeldent.. men om man bygger om er det jo ikke det mer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 å bygge om til dobbeltkjede ser ikke jeg som på en ombygging. det er bare for å forbedre noe som er dårlig orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Takker for svar, bygge om til dobbel tror jeg ikke det blir noe av. Blir nok m3 3.2 stremmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå