frode_k Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Som emnefeltet sier så selger jeg min 94mod e36 318i sedan i deler, motoren har gått 200000 og er i veldig bra stand, toppen ble overhalt for under et år siden (planet, byttet ventiltetninger, slipt ventiler/seter, nitrert kamaksling). Har ikke brukt en dråpe olje etter overhaling, veldig bra stand. Jeg var altså uheldig å krasjet den, så alle deler er tilgjengelig bortsett fra begge dører på venstre side og frontrute. Kom gjerne med forespørseler så legger jeg gladlig ut bilder viss det er ønsket. Kan demontere og sende med posten viss det er av interesse. Bilen står på gjøvik (1.5 timer nord for oslo) viss noen vil hente deler selv. MVH Frode Kristiansen tlf: 90836049 epost: f_loopi@hotmail.com Edit: Det er også ny vannpumpe på den, byttet når toppen ble overhalt, altså for under et år siden. Her kommer liste over deler som er igjen på bilen, resten går på høggern viss det ikke er noen som sier fra i løpet av et par ukers tid. interiøret er litt møkkete på bildene, men det er i god stand bakaksel mellomaksel komplett eksosanlegg dører på høgre side dashbord bagasjeluke forstilling fire bra piggfrie vinterdekk på felg (ene felgen er bulket, men har ekstra felg) skjermblinkere hattehylle taktrekk/med håndtak lys osv. ABS hjerne (begge til venstre hører til abs), Setnrallås hjerne Airbag og airbag føler Elektriske speil (dørsider med bryter lengere ned) Førersete Passasjersete Baksete Dørsider forran Dørsider bak Midtkonsoll med "computer" Hanskerom og speil Baklykter Som sagt så er det meste litt møkkete, men med en liten shine så er interiøret i meget bra stand. Kan evt. være behjelpelig med rensing mot et lite tilegg. Ta kontakt viss det er noe annet som mangler.
frode_k Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Skaden er forsåvidt ikke så stor, men b-stolpen fikk en bra skrell, så da begynner ikke jeg med noe opprettingsarbeid værtfall. Er b-stolpen, begge dører på venstreside og fremskjermen som ble bulkete. Gikk ikke fort når det smalt så store skader er det ikke, men det er den b- stolpen som lissom er det værste. bilder kommer når jeg er får kommet meg hjem, om et par dager eller så
frode_k Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 de helt standard grå stoffsetene, kan legge ut bilder om få dager
frode_k Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 vil ha 5000 for motor, men det er en som allerede har tinget på den, skal bare undersøke fraktpris først. de lyse grå stoffsetene ja
frode_k Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Her kommer det omsider et par bilder, har solgt motor, gir, hjerne, motornett og fremlyktene, resten er fortsatt tilgjengelig. bare å spørre viss det er noe spesiellet noen vil ha bilder av eller info om.
SmTrading Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 bærearmer foran + servoslanger ( hovedsaklig den som sitter langs tannstanga) pris?
frode_k Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 bumper denne, masse nye bilder og info på toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå