Gå til innhold

E30 cab, elektrisk vindu virker ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at passasjer vinduet ikkje vil ned eller opp. Vinduet bak på passasjer siden virker. Når døra er igjen høyre eg ingen ting, men når eg åpner døra kommer det ein slags klikk/dunk lyd når eg trykke på knappen. Nokon som har nokre idear?

Skrevet

godt mulig det, har ikkje sikringsboks skjema så veit ikkje heilt kva for eit. Men ville jo tru at det var eit relee til alle vinduene og då tre av 4 virke så trur eg ikkje det er det, men kan ta feil:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå har eg feilsøkt litt. Var ikkje sikring eller rele som var gåent, heller ikkje den knappen over radioen som var trykka på. Har hatt av bryterene for å sjekke, prøvde med ein bryter som eg viste virka så ikkje noko gale der heller. Når eg trykke på knappane så dimmes lysene og når motoren går så får eg eit turtallsfall, så rekne med det går strøm til vindusmotoren. Har prøvd å legge vekt på vinduet hjelpte heller ikkje. Er det vel bare motoren som gjenstår da? Eller noko tips?

Skrevet

Prøv å sett konstantstrøm på motoren (strekk ledning fra batteri til vindusheismotor) Er vel 3-4 kontakter til motoren regner jeg med. Konstant + og styring til ned og opp og jord. Prøv å sett strøm på kontakten å se om det er liv i motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...