steffe Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Problemet er at passasjer vinduet ikkje vil ned eller opp. Vinduet bak på passasjer siden virker. Når døra er igjen høyre eg ingen ting, men når eg åpner døra kommer det ein slags klikk/dunk lyd når eg trykke på knappen. Nokon som har nokre idear?
steffe Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 er jo det eg tenker men siden eg høyre det er kontakt når eg trykker på knappen som styre det så er eg litt usikker.
Margido Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Hva mener du med at du hører at det er kontakt når du trykker på knappen?
steffe Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Kommer eit slags klikk/dunk i døra når eg trykke på vindu ned eller opp. Rekne med det er ein form for kontakt?
steffe Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Stor jobb å fjerne dørpanelet? Har ikkje gjort det før så tips mottas med takk:)
Endres Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Når det var slik på min, så var motoren/mekanismen i døra som var spekt. Tok av dørtrekket, og satt på varme.
steffe Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 godt mulig det, har ikkje sikringsboks skjema så veit ikkje heilt kva for eit. Men ville jo tru at det var eit relee til alle vinduene og då tre av 4 virke så trur eg ikkje det er det, men kan ta feil:)
molid Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 ja skulle tro det var ett relle til alle,men hvem vet=)
steffe Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Når det var slik på min, så var motoren/mekanismen i døra som var spekt.Tok av dørtrekket, og satt på varme. Ka meine du med spekt?
steffe Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Nå har eg feilsøkt litt. Var ikkje sikring eller rele som var gåent, heller ikkje den knappen over radioen som var trykka på. Har hatt av bryterene for å sjekke, prøvde med ein bryter som eg viste virka så ikkje noko gale der heller. Når eg trykke på knappane så dimmes lysene og når motoren går så får eg eit turtallsfall, så rekne med det går strøm til vindusmotoren. Har prøvd å legge vekt på vinduet hjelpte heller ikkje. Er det vel bare motoren som gjenstår da? Eller noko tips?
Margido Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Prøv å sett konstantstrøm på motoren (strekk ledning fra batteri til vindusheismotor) Er vel 3-4 kontakter til motoren regner jeg med. Konstant + og styring til ned og opp og jord. Prøv å sett strøm på kontakten å se om det er liv i motoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå