M.Fosberg Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 BORBET A felger med dekk selges Jeg kjøpte hjulene i august, og de har kun sittet på bilen i 3 uker før jeg tok de av. Ingen av felgene er kantkjørte. De er HELT strøkne og dekkene finnes ikke slitte. Hvorfor jeg skal selge dem, er fordi det er veldig dårlig med plass i garasjen Selv har jeg hatt dem på min e30 og med de hjulene på så bilen mye tøffere ut. Dimensjonen er 205/50 r16 (4*100). Dette er kantfelger som utsmykker seg på bilen. Husker ikke innpresset på felgene, men de bygger utover så dem går kant i kant med skjermene Hjulene passer også til golf, jetta osv. Hvis du er interessert kontakt meg gjerne på mobil 400 90 491! PRIS: Høyest bydende Martin Fosberg, Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 ingen som vil ha borbet hjul? ;( det er kumho dekk som sitter på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Kan ta innbytte i felger fra GS! For de av dere som har daytona felger fra GS som ønsker å prøve borbet a hjul, er det bare å rope ut! Eller hvis du har noen andre tøffe hjul:) Hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 pris? og bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw vest Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 4x100 kan brukes på opel og. går de for 2500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå