bzzlink Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Hei, kikker på en z4 i Ålesund http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25535386 Om det finnes noen med litt tid tilovers nå midt i julestria som kunne kjørt innom og tittet på den? Interessert i om det er noen riper/småbulker i lakk eller interiør. Om alle karroseriskjøter ser ryddige ut. Hva synes folket om prisen på den forresten? Jeg har drevet å surret i Porsche og Mercedes land de siste årene, men funnet ut at der hører jeg ikke hjemme, gleder meg til bimmer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 hei.. godt mulig jeg kan svinge innom sjappa en tur iløpet av uka.. om det går godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Helt genialt om du har tid til å ta en titt! Selgern har jo en tendens til å bagatellisere evnt, småriper o.l. Så hadde vært alright med et par nøytrale øyne før jeg setter meg på flyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå